?

Log in

Accio Previous Entry | Accio Next Entry

July 15th Seems So Far Away

Gah.

I am WAY too excited about HP6, seriously.

Obviously, I haven't been much of a Harry Potter fanatic in at least a year, just due to different obsessions over time. But I went back and re-read some of the book a few days ago, and it totally got me hyped up again. (I think I'm gonna make a goal to re-read all of the books before the movie comes out.) Though, I'm also wondering how much is gonna be cut out of the movie.

I think the part I want to see the most is the Sectumsepmra scene (try saying that five times fast). I dunno. Every time I read about it, it always seemed to me like that would be the point where, after Sectumsempra almost killed him, Draco would start to mean way more to Harry. Or that could just be the inner fangirl talking. Who knows? All I know is that I adored this book.

Regardless, I'd still like that to be in there. Not only does it make just the most amazing HPDM scene ever (besides the obvious; i.e., the Fiendfyre, "I'll take you on anytime I want," said Malfoy. "Tonight, if you want.", etc.), but if they actually show all the blood described in the book, that'd be the coolest piece of shit ever.

So, my loves, which of your favorite parts are you hoping to see in the movie?

~

"Harry, however, had never been less interested in Quidditch.
He was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy."
-Harry Potter and the Half Blood Prince, pg. 409

Comments

( 2 horcruxes — *+{Store Your Soul}+* )
elenauial
Jun. 29th, 2009 09:36 pm (UTC)
OMG HEY BB. *GLOMP*

I'm so excited for it!!! But not really any one part in particular...
hpdm_fangirl
Jul. 1st, 2009 01:01 am (UTC)
EEE -hugs-

me too! i can't wait, seriously. i'm catching back up on everything.
and yeah, i honestly don't know what i'm more excited for; all the HPDM stuff, or just the general fact that draco's my sexy love button and the main character of that HPB. (:
( 2 horcruxes — *+{Store Your Soul}+* )

Latest Month

July 2009
S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Page Summary

Powered by LiveJournal.com